Jak znaleźć czas na trening?

Zastanawiasz się, jak to możliwe, że osoby, które są bardzo aktywne zawodowo, mają rodzinę i realizują swoje pasje, dodatkowo znajdują czas, aby kilka razy w tygodniu udać się na kilkugodzinny trening? Spokojnie, to naprawdę jest możliwe. Podpowiadamy, jak znaleźć czas na trening przynajmniej trzy razy w tygodniu.

Przede wszystkim powinieneś uświadomić sobie, że wiele osób tylko wmawia sobie, że nie ma na nic czasu, a tak naprawdę przeznaczają go na całkowicie nieistotne rzeczy, takie jak przeglądanie portali społecznościowych czy oglądanie filmów i seriali. Postaraj się przeanalizować ostatnie trzy dni – ile dokładnie czasu zajęła Ci praca obowiązki, a co robiłeś przez pozostałe godziny? Prawdopodobnie okażę się, że bez problemy znalazłbyś przynajmniej dwie godziny na wizytę na siłowni.

Kolejna kwestia to odpowiedni plan. Postaraj się zaplanować kolejny tydzień w taki sposób, abyś przynajmniej dwa razy udał się na siłownię. Zacznij od planowania rzeczy, które musisz zrobić – czyli pracy i obowiązków, a potem umieść w planie treningi. Dopiero później zacznij planować inne rzeczy, takie jak spotkanie z przyjaciółmi czy wyjście do kina lub na zakupy.

Ostatnia rzecz to zwiększenie swojej wydajności. Masz do wykonania zadania, które przeciągasz na kilka dni, chociaż tak naprawde mógłbyś poradzić sobie z nimi w zaledwie kilka godzin? Być może przydałaby Ci się suplementy na koncentrację lub magnez, dzięki któremu łatwiej skupisz się na zadaniach? Wiele osób, które suplementują magnez chwali go sobie, ponieważ ich wydajność w pracy znacząco się zwiększyła.

Znając te podstawowe zasady już wiesz, jak znaleźć czas na trening. Teraz tylko wprowadź te elementy w życie, a z pewnością przynajmniej dwa-trzy razy w tygodniu pojawisz się na siłowni!

Nasi trenerzy

Roman Kosowski

Konrad Żurawski

Grzegorz Pater

Bolesław Szymkowiak