BCAA przy treningu obwodowym

Trening obwodowy doskonale nadaje się dla każdego, kto nie ma zbyt wiele czasu na treningi, a mimo to chce zadbać o swoją sylwetkę. Cały trening może trwać jedynie 25 minut, a jednocześnie jest w stanie przynieść doskonałe efekty – zarówno w spalaniu tkanki tłuszczowej, jak i podczas budowania sylwetki.

Warto pamiętać, że treningi obwodowe są ogromnym wysiłkiem dla organizmu, a w szczególności dla mięśni. Z tego powodu należy zadbać o odpowiednią dietę – posiłki przed treningiem i po nim powinny być skonstruowane w taki sposób, aby Twój organizm miał energię podczas ćwiczeń i mógł się dobrze regenerować. Warto jednak stosować dodatkowa suplementację, aby jeszcze efektywniej wesprzeć organizm. Jednym z najlepszych suplementów diety, nie tylko w przypadku treningu obwodowego, jest z pewnością BCAA. Jest to połączenie leucyny, izoleucyny i waliny, które ma silne działanie anaboliczne i antykataboliczne. BCAA pozwala na znacznie szybszą regenerację potreningową oraz niweluje potreningowe bóle mięśniowe, czyli DOMS. Często mylone są z zakwasami. Ponadto BCAA pozytywnie wpływa na produkcję wielu hormonów, które mogą przyspieszać rozbudowę masy mięśniowej. BCAA nasila syntezę włókien mięśniowych, dzięki czemu możesz szybciej budować masę oraz hamuje wydzielanie kortyzolu, który negatywnie oddziałuje na mięśnie, powodując ich rozpad.

Jeśli chcesz, aby Twój trening jeszcze bardziej efektywny, a efekty szybciej zauważalne, sięgnij po sprawdzony suplement diety BCAA i ciesz się maksymalnymi korzyściami, jakie daje aktywność fizyczna!

Nasi trenerzy

Roman Kosowski

Konrad Żurawski

Grzegorz Pater

Bolesław Szymkowiak